Henrikbotn Startet 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2014 Hei! Jeg har en 25 hk Johnson som er på en gh 11, det jeg lurer på er hvor mye jeg skal heve motoren for høyest toppfart. Noen sier at kavitasjonsplata skal være i flukt med bunnen og noen sier at bunnen skal ligge i flukt med en vei mellom kavitasjonsplata og propellakslingen. Hva er den perfekte hevingen? Setter pris på hjelp :) Sitér dette innlegget Link to post
Henrikbotn Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Jeg har Ballistic stålpropell på motoren foresten Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 fins ikke fasit, kommer an på skrogform, propell, samt motor/fart osv. du må nok bare prøve deg fram Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
gbraen Svart 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Les denne: http://www.batmagasinet.no/bladarkivet/ungdomsjolla-trim-og-hev Ikke helt samme motor seff men du kan jo lese hva dem fant ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.