arnearmoa Startet 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2014 Jeg har fått et stort hull (type kryss) i min Quicksilver 270 Sport gummijolle på andre dag i ferien. Det er på en litt krøkkete plass på jolla også, så jeg skulle veldig gjerne fått det reparert av noen som kan dette. Vi har kommet til Kragerø nå, og tenkte å dra videre sørover i morrakveld eller tirsdag morgen. Who'you gonna call? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Det er eit Stavern-firma som annonserer lim osv på finn.no. Han er imidlertidig krøkkete type. Nektet å selge lim til min aquaquick 300 rib uten serienummer og bilde av merkeplata ... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
arnearmoa Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Høres ut som det betyr at det er viktig å ikke prøve seg med hva som helst. Jeg kan ta bilde og notere alle nummer o.l. med en gang. Men hvis det fins håp for å få det gjort av noen som driver med slikt, så er det førstevalget. Noen andre som vet hvilke muligheter jeg har? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Er et godt stykke fra Stavern til Kragerø.. Kragerø Gromstad båt: agentur på Zodiac.. Christian Monsen, daglig leder Gromstad Båtservice Kundemottaker, opplag og service Mob: 95 72 01 47 Hvis du skal til sørover og Risør i morgen kan du jo prøve : Driver med plast reprasjoner også, om de reparerer gummijoller vet jeg ikke.. Risør Båtsenter AS Org nr:973051962 Adresse:Kranveien 58 E4950 RISØR Telefon:37152550 Mobil:95204100 Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Mange takk. Vi har med noe avkom som gjerne vil slippe å være uten jolle i ferien :-O Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 7.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2014 Har kjøpt et lappesett. Wish me luck! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2014 Har lappet min zodiak. Det gikk bra. Så du klarer nok dette fint. Nesten samme teknikk som å lappe sykkelhjul. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
arnearmoa Svart 7.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2014 Takk for tilliten. Just ankommet Rekevika, og grillet og spist. Nå er det lappetid :-D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.