steoye Startet 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2014 Har fått satt inn ny forbruksbank i ny kasse og i den forbindelse skulle jeg koble på skillereleet av typen: http://www.cooperindustries.com/content/dam/public/bussmann/Transportation/Resources/instructions/BUS_CBT_INST_180126a.pdf Problemet er at når jeg setter jordingen på så står det bare og klikker med noen sekunders mellomrom. Det er koblet en pluss til start og en pluss til forbruk samt en siste jordingskabel. Noen som vet hvorfor reelt bare står og klikker? Sitér dette innlegget Link to post
cosmo Svart 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Lite strøm på batteriene. Slik at den ligger mellom 12,8 og 13,2. Er landstrømmen på? Har opplevd det samme når ladinga ikke har stått på på en stund og laderen greier ikke å holde spenningen oppe mens den lader og batteriene sluker sitt. Sitér dette innlegget Link to post
steoye Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Batteriene (begge bankene) har 12,7 og laderen står ikke på. Andre forslag? Sitér dette innlegget Link to post
steoye Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Ingen flere gode forslag, før jeg kjøper nytt rele i morgen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.