Ketil BA Startet 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2014 Har kjøpt en årø 28 som jeg lurer på noen ting. Det er tre lamper helt til venstre er ladelampe så en grønn jeg ikke vet høyre sitter en Orange som lyste litt sluknet slik noen ganger. Men i dag lyser den hele tiden. Forrige eier vet ikke heller ikke han før. Liker ikke kjøre når en lampe lyser. Olje trykk er som bestandig temperatur er som vanlig kan ikke se noe unormalt. Neste er at innimellom som er det litt for mye hvit/grå eksos. Dette kan forsvinne av sev. Håper noen har en grei løsning på dette. Drar på la Sitér dette innlegget Link to post
Ketil BA Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Glemte å skrive at det er en 84 mod med 6syl motor. Bruker ikke vann. Sitér dette innlegget Link to post
Ketil BA Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Har også problemer med engbo ankervinsj. Forrige eier sa den virket innimellom. Koblet ut +ledning. Det Jeg da lurer på er hvor sitter styringen til denne. Har lite panel opp ned og slipp på panelet er også fjernbetjeningen. Sitter all styring i motor eller innvendig? Sitér dette innlegget Link to post
Ketil BA Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Ingen erfaring på dette.... Drar på ferie i morgen.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.