Knerten95 Startet 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2014 (redigert) Må jeg ta ignition wire til knappen og grund på andre siden? Motoren har stopp knapp på selve motor men ingen wire fra den til strømbryteren Redigert 6.Juli.2014 av Knerten95 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Knerten95 Svart 8.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Kanskje dette hjelper? Hvor setter jeg dødmannsknappen? Sitér dette innlegget Link to post
Knerten95 Svart 9.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2014 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 9.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2014 Jeg koblet bare til kablene, 2, fra stoppknappen til dødmannsknappen så var det tut og kjør. Sitér dette innlegget Link to post
Knerten95 Svart 9.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2014 Ja har tenkt på det men synes det er mulighet for å klippe inn her en plass, da gjør knappen samme jobben som nøkkelen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.