Knutzen1 Startet 7.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2014 Er det noen anbefalinger til hvem jeg bør kjøpe genaker av? Trenger den før 10 august :) Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 7.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2014 Tja, Det var kort tid til! De fleste seilmakere opererer vel med min 3-4 uker leveringstid. (Utenom sesong) Og nå er det sesong og feritid:( Tror Blocket.se og finn.no må hjelpe deg :( Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Luffe82 Svart 7.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2014 Det kommer vel litt an på hva slags båt du har? Stort eller lite seil.... Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 7.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2014 Hovdan / UK Halsey averterte med to ukers leveringstid for litt siden, mener jeg å huske ... ligger dog på Tveita i Oslo ... Sitér dette innlegget Link to post
Knutzen1 Svart 7.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2014 Ok. Tenker 0,9 oz A4 på ca 100m2 i pose. Er det noe stort poeng med rulle? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.