Jump to content

Da er den nye båten på plass i hagen.


Sinus_nor

Recommended Posts

Ønsker å gratulere deg som far til en ny verdensborger, det finnes ikke noe bedre enn akkurat det. Når dette kan kombineres med en ny båt så må jo lykken kun være ganske enkelt perfekt...

 

Hebbe som er far til 2 gratulerer en masse...

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

Gratulerer!

Selv om dette er et maritimt forum så må jeg først gratulere med jenten.

Ingenting, ikke engang å få ny båt, kan måle seg med den følelsen.

 

Båten du har kjøpt har jeg hørt mye fint om.

Vurderte den selv å kjøpe en ny d55. Det var i min prisklasse og i Bergen har vi en stor og seriøs forhandler. Valgte likevel å ta sjansen på et ukjent merke fordi jeg synes jeg fikk mer for pengene.... om det er tilfelle får tiden vise.. det er ikke alltid størrelsen det kommer an på..... Sikkert er det i alle fall at jeg har ikke kjøpt en båt som naturlig holder seg i pris (har tenkt å ha den leeeeenge..) men det har du.

 

Lykke til med båten - måtte dere få en fin sommer.

Til slutt, om du har bruk for det, så har de billige HH redningsvester på Obs'en for babyer. Maritim.no har også noen som er ennda billigere, men vet ikke om de er for de bitte bitte små...

 

tj

Link to post
Share on other sites

Jeg vil også hive meg på gratulasjonene i den nevnte prioriterte rekkefølge :flag:

 

Når det gjelder båten, så har jeg en kamerat som har en maken ("tomsnes" her inne) og kan si meg ening om at det er en vakker båt!!

 

PS : vi koplet stereo i han båt og etter vi var ferdige og passe med å leke gummi kropper for å skule ledninger fra konsoll og bak til forsterker under sofaen bak, fant han ut at det blå røret på ca 40mm som du kan se baki, går helt frem til konsollen foran for nettop å strekke ledninger i :lol:

 

Til og med med ferdig trekt "trekkesnor" BRA! Uttern :cool:

 

Erik

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Link to post
Share on other sites

Hei Sinus_nor!

 

Ja, her går det unna, gitt. Det er ikke så lenge siden du kjøpte ny H.R.? Nå er du stolt og lykkelig eier av 2 nyheter. 2 stk. "hunkjønn" på en og samme dag - en lykkens dag!!

 

Gratulerer med nyankommet og nyervervet!

 

Nå skal du vel også finne 2 jentenavn som passer og klinger bra..........

 

Ha en fortreffelig sommer!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så mye med barn og båt :-) :cheers: . Store ting på gang for deg ser jeg.

Uttern kjenner jeg igjennom en vennepar , og jeg har bare gode ting å si om den. Både fra meg selv når jeg har kjørt den og fra venneparet .. Men størst er det allikevel med barn da. det sies at alle gode elskere får jente første gang...

Mvh

 

Pjolter.. Far til jente 14, gutt 2 og en på veg...........

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med med en flott båt, ja og det andre, he he. Nå gjelder det bare å prioritere. Lykke til!! :flag: NB Legger merke til at folk som leser sidene her er veldig opptatt av å skrive korrekt, da jeg nettopp har kommet fra danskebåten og kvoten allerede er tatt i bruk må jeg beklage for eventuelle feil til de av dere med "rød kulepenn" :drink:

Redigert av dux (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Takk for alle gratulasjonene. Dette var datter nr 2 ( som heter Sara). Kan en båt hete Sara? Eller skal jeg kalle opp båten etter min første datter ( snart 2 år) som heter Emma?

Joda, jeg handlet ny HR 465 for 2 år siden, men en skjærgårdsjeep er ikke det rette med 2 barn. De trenger le for både vind og sol, så da ble det denne Uttern D55 da.

La ut båten i dag og prøvde den en tur - veldig fornøyd med det lille jeg fikk kjørt.

Link to post
Share on other sites

Takk for alle gratulasjonene. Dette var datter nr 2 ( som heter Sara).

Bare pass deg ! Både Stian, Joelle megselv og sikkert flere til, har gutter i "passende alder". Om en 12-15 år, er det DU som vokter deg ihjel med hagla, kvelds & natterstid :lol::lol:

 

Gratulerer så mye med båt og familie fra Nittedal også..

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Takk for alle gratulasjonene. Dette var datter nr 2 ( som heter Sara). Kan en båt hete Sara? Eller skal jeg kalle opp båten etter min første datter ( snart 2 år) som heter Emma?

Joda, jeg handlet ny HR 465 for 2 år siden, men en skjærgårdsjeep er ikke det rette med 2 barn. De trenger le for både vind og sol, så da ble det denne Uttern D55 da.

La ut båten i dag og prøvde den en tur - veldig fornøyd med det lille jeg fikk kjørt.

<{POST_SNAPBACK}>

En båt kan fint hete Sara, men hva med Emra da? Så får du blandet begge navnene slik at det ikke blir gjort forskjell? Ble litt norrøn klang over det navnet, men..

Link to post
Share on other sites

Grattis med båt og datter!

 

Har samme båt og motor som deg - bare 4 år gammel. Svært godt fornøyd. 90 hk passer båten ypperlig - logger ca 32 kn, og fin marsjing på ca 27. Masser av stuverom under dørk - og alle sitter lunt.

 

Hygg deg med ypperlig båt og ditto datter! :flag:

 

PS Hva slags tillhenger er det du har?

 

Vurderer å kjøpe meg en.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...