Jump to content

Princess 366 ellr Gobbi 345

princess32

Recommended Posts

Tror jeg ville vurdert prinsessen jeg også,er en del løsninger i den som er bedre enn Gobbien synes jeg.

366 var et av alernativene jeg også så på før jeg handlet i vår,men den jeg så på hadde for gamle motorer.

Jeg endte med Cranchi zaffiro pga løsninger inne i forhold til gobbi.synes også sjøegenskapene er mye bedre

På denne kontra en Gobbi som jeg prøvde.ligger ellers en del slike i europa for salg og jeg fallt på en 03 mod med kad43 motorer da dette er maskiner jeg kjenner godt og som man kan fikse det meste på selv.

Har andre maskiner (VP KAD 42) og kjenner ikke Cummins - men 366 er generelt godt sammenskrudd og solid båt. Godt fornøyd med min.

366 har 4 sitteplasser i fartsretningen - det er vi glade for når det er litt ruskete. Det er også et stort lasterom/teknisk rom. Litt klønete med skrå seng foran, de har spart litt plass der. Lurer du på noe spesifikt er det bare å sende en IM :-)

Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera

Får slenge meg på og gi 366 støtte, hehe.

Er fornøyd med min jeg, selv om jeg har eldre motorer med. Liker man ikke å skru, er det jo ett godt alternativ å velge en ærverdig dame med nye hjertepumper. Skroget er overraskende moderne selv i dag, båten er stor og romslig, som Bateman sier, eneste minuset er skråkøyen fremme, til gjengjeld har du bad som på 40 fot+ klassen. Så kan man jo alltid diskutere om det tekniske rommet/lager rommet heller burde ha vært en lugar til? Hadde båten vært bygd i dag hadde det vært så uten tvil. Samtidig er ett slik rom kjekt til å dytte bort all verdens "kjekt å ha ting".

Sier som Bateman, trenger du info send IM. 366 er samme båt som 346. Het 346 i 91 og 92, de målte enda på gamle mål. Ble 366 når badeplattform og baugspyd ble tatt med. Jeg har vel snart skrudd hele båten igjennom, så kjenner den godt nå.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...