jeo08 Startet 8.Juli.2014 Del på Facebook Startet 8.Juli.2014 Hei, Jeg er ikke kyndig i båtmotor-skruing. Jeg har nettopp kjøpt meg en nyresturert Draco 18 suntop med en 4,3 Mercruiser v6/205 hk (ca 1996-98 mod) Etter en tur så jeg at det rant kjølevann nedover motoren på venstre side (når du står forran motor) Det er en stor skrue/bolt med et firkantet hull i som lekker. Rett over/mellom tennpluggene. Jeg skal nå skru av manifoil for å se litt nærmere. Er det noen som har et godt tips her? MÅ jeg ha ny plugg eller kan jeg tette dette med noe? Takker for alt jeg kan få av hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 8.Juli.2014 Del på Facebook Svart 8.Juli.2014 Det sitter en plugg i kjølesystemet på hver topp, høres ut som det er den som lekker. Hvis det bare er pluggen er det bare å skru den ut og skru den inn igjen med litt gjengetetning slik at det blir tett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.