Jump to content

Poleringsmaskin fra Torshov til 499,- ??


lippert

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg var innom Torshov i kveld og så at de hadde en poleringsmaskin fra Best Tools til 499,- Turtallet var 900 – 3200. Er det noen som har pratisk erfaring med denne maskinen? Fungerer den? Etter hva jeg kunne se på esken så fulgte det kun med en "ull-sokk" til polering. Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt en borrelås-skive slik som følger med de dyre maskinen fra for eksempel Bosch hvor jeg kan bruke skumgummi svamper (eller hva de nå heter)?

 

Her var det mange spørsmål og jeg håper på noen svar :smiley:

mvh Knut Erik

Link to post
Share on other sites

Dersom du søker litt på forumet så finner du masse stoff om disse polermaskinene.

Hei, John Kr.

 

Det var jeg klar over, men som du kanskje ser så er jeg ute etter opplysninger om en bestemt maskin. Og det gikk nok litt fort i natt for jeg oppdaget ikke at den "etterspurte" maskinen var omtalt i denne tråden. Hadde jeg vært litt mer opplagt i natt så hadde jeg søkt på Torshov :headbang: og fått svar på noen av spørsmålene.

mvh Knut Erik

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Jeg var innom Torshov i kveld og så at de hadde en poleringsmaskin fra Best Tools til 499,- Turtallet var 900 – 3200. Er det noen som har pratisk erfaring med denne maskinen? Fungerer den? Etter hva jeg kunne se på esken så fulgte det kun med en "ull-sokk" til polering. Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt en borrelås-skive slik som følger med de dyre maskinen fra for eksempel Bosch hvor jeg kan bruke skumgummi svamper (eller hva de nå heter)?

 

Her var det mange spørsmål og jeg håper på noen svar  :smiley:

<{POST_SNAPBACK}>

Hei Lippert,

Det var vel jeg som startet opp "ballet" med denne maskinen i den andre tråden.

Savnet et reellt billig alternativ til de dyre vinkel poleringsmaskinene.

Maskinen er bra den, sterk og god med sine 900 Watt. Skrangler litt i gearhuset, men hva gjør vel det. Bruker den mest på lavest turtall. Kan anbefales. Den ligger atskillige klasser over disse billige "sopp" maskinene på 120 Watt i kvalitet. Går også eksentersliperen en høy gang som poleringsmaskin.

Den leveres med 180mm poleringsplate (samme dim som proffmaskiner) med borrelås feste, samt 2 ull poleringshetter. Da er det bare å supplere med fler ullhetter eller polersvamper med eller uten borrelås.

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...