Scand queen Startet 9.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2014 har bygget nytt dashbord i båten. i den forbindelse måtte jeg koble fra alle instrumenter og alt som satt i dashen. har nå koblet alt i sammen igjen, slik det satt er jeg ganske sikker på da jeg merker hver enkelt ledningsklyse til hver måler.men ingen ting virker som det skal.. om jeg har begge tenninene av så står den ene tempmåleren på fult og den andre på min. skrur jeg på begge tenningene så snur alt seg.. og oljetrykket skyter opp på fult.. turtellere henger heller ikke skikkelig med. har klødd meg i hue i flere dager nå men kommer ingen vei.. har idag kjøpt nye oljetrykksmålere og givere men de står fortsatt på fult.. noen som har vært borti det samme?? Sitér dette innlegget Link to post
Luco Svart 9.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2014 Høres ut som feil kobling. Instrumentene trenger 12v -0v og G som er signal fra giver. I tillegg er det 12v og 0v til instrument lys. Se på måler at du har koblet rett, ev. mål med instrument fra giver til instrument om det er kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
Scand queen Svart 9.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2014 jeg vet jeg har koblet de riktig.. har prøvd med ledninger utenom ledningsnettet oxo.. fatter ingen ting.. må være ett annet sted feilen ligger.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.