sap_2000 Startet 9.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2014 Tenkte jeg skulle teste hornet i dag for første gang i år og det var stein dødt. Demonterte og åpnet den opp, og på innsiden var det en dl eller to med rustpastagørr. Sender en varm tanke til verftsarbeideren som monterte hornet med fall i strømkabelen rett inn i hornet ;-) Jeg trenger et nytt horn og vil ha samme type så jeg det kan monteres i samme fester/ hull. Vil ikke ha tomme skruehull i gelcoaten. Hornet er av typen Marco EM2 12v. Noen som vet hvor jeg kan få tak en slik? Kan sikkert finne noe på nett fra det store utland, men reiser på ferie på fredag, så skulle helst hatt en asap. Har sjekket Maritim, Sea Sea og Watski på nett. Alle har lignende horn, men ikke samme type og festene er anerledes. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
sap_2000 Svart 10.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2014 Løfter denne i håp om at noen vet :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Kristina III Svart 15.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2014 Har sendt IM via Tapatalk. Men er blitt litt krøll med den nye versjonen. Fikk du IM? Sitér dette innlegget Link to post
Sivi Svart 15.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2014 Hei Sap , jeg har og vært på utkikk etter et slik horn så gi beskjed om du finner ut hvor de selges Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 15.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2014 Hei Kristina III. Så IMen nå, men fikk ikke varsling på den. Hornet du har er av en annen type og med andre fester, men tusen takk for tilbudet :-) Sivi: rakk bare å søke kjapt på nettet før jeg dro på båtferie, men ser ut som det skal være mulig å få tak i. Jeg oppdaterer tråden når jeg har funnet et sted som har den :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Rune Fredriksen Svart 15.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2014 Hei. har du sjekket målene på biltema sitt horn? Rune Sitér dette innlegget Link to post
Sivi Svart 16.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2014 God ferie Sap 2000, jeg skal også være på utkikk Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 16.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2014 Tilgjengelig på nett: http://www.nauticailliano.it/prodotto-per-categoria/impiantistica/coppia-trombe-ottone-cromato-12v-em1em2_13206012.html Sitér dette innlegget Link to post
knut1955 Svart 16.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2014 Jeg hadde et lignende horn i en tidligere båt. Innmaten, selve bærten var jo et vanlig bilhorn - og det rustet selvfølgelig! Fant en ny bært i en vanlig bilbutikk for en rimelig penge som passet inn i huset. Boret også dreneringshull i bunn av huset så ikke saltvann fikk bygge seg opp. Med (u)jevne mellomrom sprøytet jeg crc opp gjennom dreneringshullet - dette holdt de gjenværende årene jeg hadde denne båten... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.