Jump to content

Hvor får jeg tak i Marco EM2 signalhorn i Norge (Oslo)?

sap_2000

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle teste hornet i dag for første gang i år og det var stein dødt.

Demonterte og åpnet den opp, og på innsiden var det en dl eller to med rustpastagørr.

Sender en varm tanke til verftsarbeideren som monterte hornet med fall i strømkabelen rett inn i hornet ;-)

Jeg trenger et nytt horn og vil ha samme type så jeg det kan monteres i samme fester/ hull. Vil ikke ha tomme skruehull i gelcoaten.

Hornet er av typen Marco EM2 12v. Noen som vet hvor jeg kan få tak en slik?

Kan sikkert finne noe på nett fra det store utland, men reiser på ferie på fredag, så skulle helst hatt en asap.

Har sjekket Maritim, Sea Sea og Watski på nett. Alle har lignende horn, men ikke samme type og festene er anerledes.

bilde

Mvh. SAP

Hei Kristina III.

Så IMen nå, men fikk ikke varsling på den.

Hornet du har er av en annen type og med andre fester, men tusen takk for tilbudet :-)

Sivi: rakk bare å søke kjapt på nettet før jeg dro på båtferie, men ser ut som det skal være mulig å få tak i.

Jeg oppdaterer tråden når jeg har funnet et sted som har den :-)

Mvh. SAP

Jeg hadde et lignende horn i en tidligere båt. Innmaten, selve bærten var jo et vanlig bilhorn - og det rustet selvfølgelig! Fant en ny bært i en vanlig bilbutikk for en rimelig penge som passet inn i huset. Boret også dreneringshull i bunn av huset så ikke saltvann fikk bygge seg opp. Med (u)jevne mellomrom sprøytet jeg crc opp gjennom dreneringshullet - dette holdt de gjenværende årene jeg hadde denne båten...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...