Gondron Startet 10.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 10.Juli.2014 Eg har idag ein aqad40A som står i båten, eg ønsker å selge 280 drevet mitt med utveksling 1:1,65 (tror det er 15*17) propeller på.Er det noe eg må tenke på i henhold til 290 drevet, Må utvekslinga være lik, er plate til å feste på båten like? Si ifra om noen selger eit drev eventuelt vil kjøpe 280 drevet. Sitér dette innlegget Link to post
Bertramsen Svart 10.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2014 (redigert) Utvekslinga er nok ikke den samme på sp og dp. Opphengsplata er ikke lik, og hullet i skroget må være litt større ved bytte til 290. Edit: Så ikke at du ønsket dp. Redigert 10.Juli.2014 av Wrangster (see edit history) Sitér dette innlegget Fjalar.no - Startside med eget gratis annonsetorg Link to post
adeneo Svart 10.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2014 Ingenting er likt, bortsett fra at det passer på svinghjulskåpen. Du må kutte større hull, boltmønster er annerledes på transomfestet og også på eksosen og andre ting. Utveksling må passe til motoren, slik at det må du finne ut av osv. Det er uansett ikke så mye jobb å skifte fra AQ280 til AQ290, men ikke forvent at det er bare å skru det rett på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.