Rolf Startet 11.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2014 (redigert) Pga tomt batteri måtte motoren senkes manuelt ved å løsne en skrue. Løsnet nok noe mye slik at det rant ut olje. Hvor er etterfyllingen og hva slags olje brukes? Redigert 11.Juli.2014 av Rolf (see edit history) Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Teerex Svart 11.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2014 (redigert) Ifølge servicemanualen her http://www.mdmotors.ru/netcat_files/216/180/SUZUKI__DF140_servis__remont.pdf kapittel Power trim/tilt, så er det ATF Dexron 3 olje. Påfylling m.m. er illustrert i manualen. Redigert 11.Juli.2014 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Rolf Svart 15.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2014 Sent men godt- mange takk for tips @teerex Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.