Jump to content

Har noen erfaring med 300 w teinehaler fra Bestmarin/Nettbaat?

Mastiff

Recommended Posts

Da er jeg med! Å sette på en ekstra talje der burde ikke være noe problem. Eventuelt, som jeg nevnte, å skru på en bøyle foran hjulet (for eksempel laget av en krok av den typen man bruker for å holde vinduer på plass) som kan hektes på og av lett. Det er egentlig sjelden jeg kjøper noe som jeg ikke modifiserer uansett...

Redigert av Mastiff (see edit history)

Fikk festet den på treplanken på forrige bilde, med en kraftig aluminiumsvinkel på undersiden, skrudd fast i siden på båten med 6 plateskruer og fire gjennomgangs med store skiver. Var ute og trakk fire vestlandsteiner i går kveld (siden klokka er over midnatt, blir det jo i går...), og trass i noe magert resultat (tre krabber i den ene teina som ikke hadde halvråttent agn, nå har alle fått friskt agn), fungerte iallfall teinehaleren helt utmerket. 17 kilo tunge vestlandsteiner er ganske tungt å trekke manuelt, men ikke noe problem med litt elektrisk hjelp.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...