spk Startet 14.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2014 Jeg var under båten og skrubbet rent seildrevet, ror og kjøl før ferien starter. Båten har ikke vært på land på snart 2 år og sinkanodene på propellen er nesten opptært. S130 drev fra Volvo Penta. Sinken er tre-delt og hver del er festet med en bolt inn i huset på foldepropellen. Når båten er på land bruker jeg litt Loctite på boltene til gjengelåsing. Er det noen som har erfaring med gjengelåsing under vann? Det er forholdsvis enkelt å skru ut og inn boltene under vann, men hvordan skal jeg sikre "Loctite effekten"? Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 14.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2014 legg på blå loctite og la det tørke på boltene før du monterer under vann , bare pass på at noe av gjenge partiet er uten slik at det går å skru den litt inn før loctiten begynner å ta Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.