moosewine Startet 14.Juli.2014 Del på Facebook Startet 14.Juli.2014 Heisann, Jeg er klar for sjøsetting på onsdag etter totaloverhaling av motor. Båten har vært på land 3 år og jeg er bekymret for å få lekkasje i propellaksel.Det er en fettpresse der, men jeg lurer på om det også da er vanlig med talgpakning? Båten er en Comet 29. Håper på noen kjappe svar Sitér dette innlegget . Link to post
fannefjord 2 Svart 15.Juli.2014 Del på Facebook Svart 15.Juli.2014 du må nok legge inn noen bilder av pakkboksen for at noen kan hjelpe deg Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 15.Juli.2014 Del på Facebook Svart 15.Juli.2014 Høres ut som om du har talgpakning og da skal det dryppe litt vann. Forsiktig med fettpressa det skal nesen ikke fett til pakkboksen. Har du hatt båten på land i 3 år så burde du ha sjekket pakkboksen litt før. Som fannefjord 2 sier bilder er et must.k Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.