Jump to content

Brekkfarge i Seajet 117 Epoxy Primer


evenR4u

Recommended Posts

Skal smøre 4-5 strøk med primer og kunne tenkt meg å brekke fargen fra strøk til strøk for å se lettere at jeg ikke "får helligdager". Primeren leveres kun i grå/sølv.

 

Vet du om det finnes brekkfarger som kan blandes i? Hva slags? Hvor?

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Link to post
Share on other sites

Går ikke å brekke.

Skal du ha 2 forskjellige farger, bruker du Hempel Light primer (2 komp. epoxy) Den finnes i hvit og grå. Bruker du Jotun Antipest, finnes den bare i grå.

 

Når primeren tørker raskere enn du klarer å smøre den ut, er det uhyre vanskelig å se hvor du har malt, selv etter bare 30 sekunder. Det blir fort store overlapp og små helligdager.

 

Lotus

Link to post
Share on other sites

Skal smøre 4-5 strøk med primer og kunne tenkt meg å brekke fargen fra strøk til strøk for å se lettere at jeg ikke "får helligdager".    Primeren leveres kun i grå/sølv.

 

Vet du om det finnes brekkfarger som kan blandes i?  Hva slags?  Hvor?

<{POST_SNAPBACK}>

Brukte denne primeren i fjor sommer - den ble da levert i grå/sølv samt rød/sølv, slik at dette ikke var noe problem. Mulig din lokale "pusher" ikke har tatt inn begge farger?

Link to post
Share on other sites

Brukte denne primeren i fjor sommer - den ble da levert i grå/sølv samt rød/sølv, slik at dette ikke var noe problem. Mulig din lokale "pusher" ikke har tatt inn begge farger?

<{POST_SNAPBACK}>

Det har du jammen rett i, www.seajet.com osv sier så. Lokal pusheren sa at den kun fantes i grå. Og det var nok sant mht hva han hadde tatt inn på lageret.

 

Takker for tipset - pusheren skal få noen bokser i retur/bytte mot rød/sølv.

 

evenR4u

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...