Jump to content

Bytte av starter på mercruser 7,3.

Happy trip

Recommended Posts

Starteren har vært i saltvann og må byttes.

Skal ikke den sitte med tre bolter? Jeg har funnet to og løsnet de, men den tredje finner jeg ikke. Jeg har brukt kamera med bøyelig arm, men ingen bolt?

Er det noen som vet hvordan eller kjenner noen som vet?

Hvis det er noen som vil hjelpe eller kjenner noen som har gjort dette før er det bare å ta kontakt?(mekaniker er visst vanskelig å få tak i om dagen?)

Båten ligger på hurum.

Tips mottas med stoor takk? familien venter og venter på at båten skal bli ferieklar, men ferie i båthavna er jo ferie det også☀️?

Takker for alle tips?

Nå er starteren ute, men fy for en jobb! Jeg brukte kamera og en meter med forlengede på skralla, rene finkirurgien?

Da bærer det inn på Triconor å henter en byttestarter i morgen tidlig. Så får vi håpe det går raskere å sette den inn. Nå vet jeg hvor skruene er i det minste. Det tok meg ca 8 timer å få løsnet de 3 skruene som satt på min motor(2000mod)

Takker for tilbud om hjelp, men nå er jeg optimistisk på morgendagen. Men vi får se.....?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...