Jump to content

Raymarine 240E ekstra håndsett-ingen lyd i ekstern høytaler

Bitteliten

Recommended Posts

Har en Raymarine E240 med håndsett og høytaler nede og ekstra håndsett og høytaler oppe på fly.

Opplever nå at jeg ikke får lyd i høytaleren oppe på fly når håndsettet på fly er koblet til. Får lyd i høytaler oppe (og nede) når håndsettet oppe IKKE er koblet til.

Alle andre funksjoner er inntakte, dvs at håndsettet på fly i seg fungerer: det er lyd i det og det fungerer både på sending og mottak. Men altså ingen lyd i ekstra høytaler på fly.

Mistenker dårlig kontakt i koblingen til håndsette på fly. Har forsøkt å stramme opp hun pluggene litt, men uten effekt. Har også renset med elektronikkrens uten hell.

Noen tips om hva somkan være feil?

Takk for tips. Innehåndsettet ser ut til å være fastmontert uten samme plugg som oppe.

Jeg fikk låne et håndsett av en annen NordWest i dag. Fant da ut at alt fungerte med dette håndsettet. Tenkte at mitt var gåånt, men da jeg koblet det til funker det igjen... Mulig det rett og slett var fukt eller dårlig kontakt et sted.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...