jørn Startet 16.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2014 Hei! Har kjøpt meg ny (brukt) GP 700 SE. Denne har ikke noe stereo montert. Jeg skal ikke ha noe kjempeanlegg, men tenkt cd/radio med 2 høyttalere. Noen som har noe forslag om hvor spilleren og høyttalerne kan monteres? Jeg har egentlig ikke lyst til å sage så mye i båten, så om noen har andre løsninger også så setter jeg pris på det. Om noen har lik (lignende) båt så post gjerne noen bilder. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 16.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2014 Egentlig har man ikke behov for cd spiller heller, så lenge det er radio, Bluetooth og minijackinngang. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 17.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2014 Ikke så mange som har GP, så det er sikkert smart å legge ut noen bilder for å få noen forslag. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.