Jump to content

Ungdomsbåt 14 år

Rivbåt2000

Recommended Posts

Hei, eg er ein 14 år gammal gutt som har tenkt å kjøpe båt i høst/vinter eller vår. Eg har tidlegare brukt ein Askeladden 2210 med ein 8 hk som eg likte godt, men denne blei litt tung, pluss det at den alltid blei full av vatn når det regna. Eg har sett mykje på RIVER 350 som ser veldig kul ut og har fått gode omtaler, men denne er litt dyr. Tenker å bruke rundt 15k. Trenger hjelp!

Redigert av Viljhabåt (see edit history)

Hei :smiley:

Akkurat nå er nok ikke prisene på det laveste dessverre, spesielt ikke nå som det er så fint vær i store deler av landet. Har ikke spesielt kjennskap til River selv, men vil bare tipse deg om å forandre overskriften på tråden så den ikke blir stengt (reglene her på forumet sier at man må ha en godt beskrivende overskrift, ikke en som består av kun et ord eller to). Overskriften kan være f.eks. "Ønsker kjøpe selvlensende ungdomsbåt til maks 15 tusen". Da vil folk som kan med slikt lettere gidde klikke seg inn og svare :wink:

Lykke til med båtjakten. Er du heldig kommer du over prisgunstige båter på finn.no, som blant annet denne, men her må du kjøpe motor utenom, hvis du ikke får bruke 8-hesteren da.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...