Rivbåt2000 Startet 17.Juli.2014 Del på Facebook Startet 17.Juli.2014 (redigert) Hei, eg er ein 14 år gammal gutt som har tenkt å kjøpe båt i høst/vinter eller vår. Eg har tidlegare brukt ein Askeladden 2210 med ein 8 hk som eg likte godt, men denne blei litt tung, pluss det at den alltid blei full av vatn når det regna. Eg har sett mykje på RIVER 350 som ser veldig kul ut og har fått gode omtaler, men denne er litt dyr. Tenker å bruke rundt 15k. Trenger hjelp! Redigert 17.Juli.2014 av Viljhabåt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 17.Juli.2014 Del på Facebook Svart 17.Juli.2014 Hei Akkurat nå er nok ikke prisene på det laveste dessverre, spesielt ikke nå som det er så fint vær i store deler av landet. Har ikke spesielt kjennskap til River selv, men vil bare tipse deg om å forandre overskriften på tråden så den ikke blir stengt (reglene her på forumet sier at man må ha en godt beskrivende overskrift, ikke en som består av kun et ord eller to). Overskriften kan være f.eks. "Ønsker kjøpe selvlensende ungdomsbåt til maks 15 tusen". Da vil folk som kan med slikt lettere gidde klikke seg inn og svare Lykke til med båtjakten. Er du heldig kommer du over prisgunstige båter på finn.no, som blant annet denne, men her må du kjøpe motor utenom, hvis du ikke får bruke 8-hesteren da. Sitér dette innlegget Link to post
Baylife Svart 17.Juli.2014 Del på Facebook Svart 17.Juli.2014 GH 11 er ofte vurdert som den beste båten i den klassen. Hadde en selv fra 14-16 år, det er en helt fantastisk båt med gode sjøegenskaper og den ser bra ut, noe River350 ikke kan skryte på seg. Skulle ikke være et problem å finne en eldre versjon til under 15000. Sitér dette innlegget Link to post
Rivbåt2000 Svart 18.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2014 Takker for svarene og tipsene Sitér dette innlegget Link to post
Båtgutten00 Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 River er det solgt en del B-varer med støpefeil, i tilegg graver de seg ned i svinger, styr unna disse. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 hva mener du med at den graver seg ned i svinger? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Rikki Tikki Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 10 fot with er en klassiker. Du kan jo også være heldig å finne en hurrycane 360 til den prisen. Men som nevnt kan det lønne seg å ha litt is i magen om man ønsker å gjøre et godt kjøp. Sitér dette innlegget Link to post
Rikki Tikki Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 10 fot with er en klassiker. Du kan jo også være heldig å finne en hurrycane 360 til den prisen. Men som nevnt kan det lønne seg å ha litt is i magen om man ønsker å gjøre et godt kjøp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.