Greigster Startet 18.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2014 heisann jeg har funnet en båtplass i Engøyvannet (Hundvåg/Stavanger) men det anbefales båter fra 26" og ned pga grunn kanal inn til 'vannet'. -Jeg lurte derfor på om noen vet hvor dyp kanalen er? Jeg har en 27" coronet som jeg skal ut og måle dybden på nå i lunchen.. på bilder ser det ut til at det er flere båter i min størrelsesklasse men tenker det er ikke verdt å dure på for å se om det går.. mvh Thomas Sitér dette innlegget Link to post
Troll 20 Svart 18.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2014 Vel så mye som dybden ville eg ha tenkt på bredden. Det er smalt inn til Engøyvannet... Sitér dette innlegget Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post
Greigster Svart 18.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2014 ja fikk akkurat melding fra eieren av det nok var mer bredden på innkjøringen som var problemet og ikke dybden. har derfor slått fra meg tanken :( på'an igjen.. noen som har en grei båtplass til leie rundt Hundvåg/Våland/Storhaug-området? 27" cc Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 18.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2014 Har padlet kajakk inn der noen ganger, og er like forundret hver gang av at det er snakker (dog små) der inne. Det er både trangt og grunt å komme inn der! Men veldig godt skjermet når du først er kommet inn da... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Jadarholm Svart 19.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2014 Hei. Har vært der inne med min sollux 24 ac. Den er 260cm bred. Det gikk greit, men må jo ha litt styrefart hvis det er vind. Jeg gikk inn ved fjære. Dybden er nok ikke så mye å tenke på. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 19.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2014 Dybden er stort sett grei for små snekker og slikt, men det er noen skarpe kanter i vannlinja på veien inn, så det gjelder å holde seg riktig i kanalen for å unngå skraper. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.