Jørn Kynningsrud Startet 18.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2014 Hei. Jeg har blitt en stolt eier av en Windy 37 Grand Mistral. 2004 mod. Denne båten har det meste av utstyr, men et aldrende navigasjonssystem. Jeg har da kjøpt komplett pakke fra Garmin med 8012 plotter osv. Men spørsmålet er. Det er ikke plass til radar på targabøylen. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny lanternemast med plass for radar? Windy hadde ikke lenger dette til 37 M da Weberg som produserte dette har gått konkurs. Sitér dette innlegget Link to post
Jørn Kynningsrud Svart 18.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2014 Og om det er noen her som har lyst på en Simrad CP 44 plotter så er det bare og si i fra. Denne gis bort til den som har bruk for den. Sitér dette innlegget Link to post
Kapt LittErfaren Svart 18.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2014 Sendt deg en IM ang. plotter som jeg mer enn gjerne overtar Sitér dette innlegget Link to post
Jørn Kynningsrud Svart 18.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2014 Da er den gitt bort til Kapt LittErfaren Sitér dette innlegget Link to post
Jørn Kynningsrud Svart 18.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2014 Har også fått tak på radarmast, de hadde hos Seatronic i Moss. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 18.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2014 For radarfester/ master, se her og øvrige produkter på siden. http://www.scanstrut.com/products/product-page.php?range_id=10001&type=Powerboats Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Jørn Kynningsrud Svart 18.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2014 For radarfester/ master, se her og øvrige produkter på siden. http://www.scanstrut.com/products/product-page.php?range_id=10001&type=Powerboats Det blei en fra denne leverandøren Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 18.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2014 Det var kjapt :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.