Knerten95 Startet 18.Juli.2014 Del på Facebook Startet 18.Juli.2014 (redigert) Bor i Trondheim og skal prøve båten noen timer på søndag. I dag sjekket jeg rampene på Ila og Nidelva men begge er uten kaia ved siden av. Hvordan kan jeg sette ut båten og kjøre bilen til parkeringsplassen uten og fortøye den en plass og hvordan kommer jeg inni båten uten og gå ut i vannet? er selvfølgelig ny til båtliv :) Redigert 18.Juli.2014 av Knerten95 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 19.Juli.2014 Del på Facebook Svart 19.Juli.2014 Finn en annen plass. Du må kunne legge deg inntil en plass etter sjøsetting. Det er alltid noe uforutsett som kan skje ved sjøsetting, og når du er alene, må du ha en liten plan. Sett at motoren ikke starter, vil ikke i gir, en uoppdaget vannlekkasje... Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 19.Juli.2014 Del på Facebook Svart 19.Juli.2014 Kast dregg og fortøy i rampa Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 19.Juli.2014 Del på Facebook Svart 19.Juli.2014 har du ikke en kompis du kan få med deg til å kjøre opp bilen? evt, dra opp båten slik at baugen hviler på land etter at du har satt ut, slik at båten holder seg i ro mens du parkerer bilen. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
John_Kr Svart 19.Juli.2014 Del på Facebook Svart 19.Juli.2014 Kjør til Børsa (gamleveien til Orkanger), der har du god plass til alt... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.