Asbjørn2 Startet 19.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2014 Lurer litt på å handle tanklokk med display som viser drivstoffnivået på tanken: http://www.osukl.com/gauges/3210-Deck-Filler-Gauge.html Noen som har erfaringer med dette? Med en pris på $250 så vil jeg være sikker på at det fungerer før jeg eventuelt handler. Sitér dette innlegget Link to post
Asbjørn2 Svart 21.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 21.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 Ser jo lekkert ut, i alle fall. Hvis det kan hindre at det renner over ved fylling, så er det jo nyttig også. Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Asbjørn2 Svart 21.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 Ja det var det som var tanken, lei av at dieselspruten står ut når tanken er full. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 21.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 Dette er jo bare et tanklokk med display så det er vel ingen grunn til at det ikke skal fungere. Du må jo ha et NMEA 2000 nettverk og en tankmåler med NMEA 2000 utgang i tillegg, selve "jobben" gjøres jo av tankmåleren. Sitér dette innlegget Link to post
Asbjørn2 Svart 21.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 Ja det funker jo, spørsmålet mitt var litt uklart, jeg lurte mer på kvaliteten. Holder det tett rundt displayet, eller går det et halvt år og så er den full av vann? Tåler displayet sollys? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.