Erik Startet 20.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2014 Hei. Den nye dynamoen (Balmar 100 amp) lader ikke mer. Det lyser på lade/batteri lampen på instrument panelet, og den gir ingen strøm iflg batteriinstrumentet. Den ekstrerne regulatoren viser ingenting i display, det er helt svart. Jeg har sjekket sikringer. De er ok. Jeg har byttet fra ekstern til intern regulator, ved å bytte tenningsledningen fra den brune ledningen mot ekstern regulator til brun ledning på dynamo. Det hjalp ikke, fortsatt like dødt, null lading. Jeg har målt at det er spenning på den tenningsledningen når tenningen er på, og det var det. Nå er jeg helt tom for ideer på videre feilsøk. Kan det være selve dynamoen som er ødelagt? Dette passer max dårlig da vi såvidt er kommet i gang med ferien.. Har du noen gode forslag til hva vi bør gjøre videre ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Enzo Svart 20.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2014 Isbaater er vel forhandler for balmar, de hjelper deg vel kjapt med dette. Har ihvertfall vært veldig behjelpelig med ettermarked for mine ting. Prøv å ringe de Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.