Bassetassen Startet 20.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2014 Vurderer å gå til innkjøp av stingray 198lx 2014 mod. Er det noen som har erfaring med denne fra før? Jeg er også litt skeptisk til motoren som kun er 135 hk, men 3.0l bensin. Er det nok trøkk i denne til å kunne dra wakwboard hvis det befinner seg 5-6 stykker i båten? Neste alternativ er 190 hk. 4.2 L tror jeg? Hva bør jeg gå for her ? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 21.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 Dess større, dess bedre. Og enda bedre, nå får du Stingray med utenbordsmotor. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Skjær i sjøen Svart 21.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 Har kompis med Stingray av samme størrelse og med samme motor. Han mener 190 hk ville ha vært mer passende. Må jobbe litt for å få den i plan når den er fullastet. Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
Røilen Svart 21.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 Vannskikjøring med 5-6 passasjerer i båten er ikke ideelt. Det krever en ganske stor båt og mye power. Jeg tviler på at 135 hk er nok hvis du ønsker å ha vannskikjøreren raskt opp av vannet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.