Andreas Isaksen Startet 21.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2014 Noen som vet hvem jeg evt kan kontakte ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars Marius Svart 21.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 Egil Ulvans rederi i Trondheim. Brukt dem de siste 4 årene Tromsø-Ålesund. Bedre får du det ikke (lovlig). Adresser finner du når du googler rederiet. lmy Sitér dette innlegget Link to post
Andreas Isaksen Svart 21.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 Okey takk, skal kontakte dem =) Noen som vet hva man ca må regne med å betale, så jeg har noe å gå utfra ? Er snakk om en 26 foters Halco Sitér dette innlegget Link to post
HiMi Svart 21.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 Er den sjødyktig, gå den nordover ;) fin langhelgtur. Sitér dette innlegget Link to post
Andreas Isaksen Svart 21.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 Ja hadde vært det, men motoren står i hagen til eieren =) etter den blei kjørt tørr for olje men ellers så ligg båten på havet. Sitér dette innlegget Link to post
Medusa Svart 21.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 Jeg betalte 15.000,- for en 28 fots båt fra Stavanger til Tromsø med Ulvans rederi for ca. 7 år siden, om det kan gi deg en antydning. De er adskillig billigere enn andre og veldig proffe. Båten deres, With Junior, er i Tromsø hver andre mandag.. Sitér dette innlegget Link to post
Jorgen30 Svart 21.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 Norlines er også et godt alternativ. Sitér dette innlegget Link to post
Nord-Norge Svart 22.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2014 Sjekket svært mange tilbydere da jeg fikk sendt en 38-fots båt fra Bergen til Tromsø for noen år siden. Disse var rimeligst: http://holmshipping.no/sj_frakt/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.