Bonaqua Startet 21.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2014 I min elles så perfekte Fjord880 fekk eg for 6-7 år sida sprekk i takluke 5-7 cm inn frå eine sida.Fjord har takluke uten ramme - kun "formpressa" plexiglass. Har no fått tilsvarande sprekk på andre sida. Den første vart "reparert" ved å bora eit 2 mm hull i enden av sprekken, oppfresing av øvre del av sprekken med Dremel og deretter etterfylt med klar Tec7. Dette har for såvidt vore holdbart, men etter ny sprekk (5-7 cm) på andre sida så nærmar nok behovet seg for ny takluke. Difor: Noken som kjenner til leverandør/produsent av denne type luker? Andre gode forslag til reperasjonsmetode for denne type sprekker? Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 21.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=49087525&searchclickthrough=true&searchQuery=tj%C3%B8stheim Har handlet der et par ganger og disse har fungert bra. jeb Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Spajderman Svart 17.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2024 Gammel post, men verdt et forsøk; Hvordan løste du dette? Har tilsvarende problem på min Fjord 880. Der har tidligere eier(e) i tillegg malt/spraylakkert plexiglasset, så det ser ikke ut, ønsker defor å bytte den ut med ny. Sitér dette innlegget Link to post
Tigeranda Svart 22.April Link til dette innlegget Svart 22.April Spajderman skrev On 18.6.2024 at 0.34: Gammel post, men verdt et forsøk; Hvordan løste du dette? Har tilsvarende problem på min Fjord 880. Der har tidligere eier(e) i tillegg malt/spraylakkert plexiglasset, så det ser ikke ut, ønsker defor å bytte den ut med ny. Luka mi funker enda, men jeg har en hel del småsprekker og krakkelering, så jeg er også veldig spent om du finner en løsning på dette :) Sitér dette innlegget Fjord 880 AC med Yanmar 4LH-STE Herwa 20' Sørlandssnekka med Volvo Penta C10/Albin 021 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.