Jump to content

Original sikringsboks på volvo penta MD17

Geir Hansen

Recommended Posts

873566.jpg

Denne dingsen henger fast på blokka ombord, den har begynt å gi symptomer på dårlig kontakt, ved brudd dør hele intrumentpanelet, mens når den bare sliter med kontakten så kommer det svake lyder i alarmen(det nærmeste jeg kommer en beskrivelse av lyden er hvis du noen gang har hørt en katt som sitter på innsiden av vinduet og ser på småfugler på fuglebrettet på utsia) og ladelampa eller oljelampa smågløder (husker ikke hvilken i farta), når jeg så beveger litt på ledningene går alt seg til.

Forsåvidt en snedig sak, i og med at det går kjapt å "skifte" sikring hvis den ryker, men hvis man nå da skulle bytte ut hele greia med en litt "tettere" boks, så er det klin umulig å finne ut hvor mange ampere sikringene skal være.. har søkt på nett, men uansett så finner jeg bare "fusebox" men ikke styrke...

Noen som vet amp'en på de sikringene?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...