Geir Hansen Startet 21.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2014 Denne dingsen henger fast på blokka ombord, den har begynt å gi symptomer på dårlig kontakt, ved brudd dør hele intrumentpanelet, mens når den bare sliter med kontakten så kommer det svake lyder i alarmen(det nærmeste jeg kommer en beskrivelse av lyden er hvis du noen gang har hørt en katt som sitter på innsiden av vinduet og ser på småfugler på fuglebrettet på utsia) og ladelampa eller oljelampa smågløder (husker ikke hvilken i farta), når jeg så beveger litt på ledningene går alt seg til. Forsåvidt en snedig sak, i og med at det går kjapt å "skifte" sikring hvis den ryker, men hvis man nå da skulle bytte ut hele greia med en litt "tettere" boks, så er det klin umulig å finne ut hvor mange ampere sikringene skal være.. har søkt på nett, men uansett så finner jeg bare "fusebox" men ikke styrke... Noen som vet amp'en på de sikringene? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2014 säkringsdosa volvo penta 873566 finnes fortfarande. iflg denne tråden er det 15 A http://forum.hamnen.se/forum/propeller/motor-drev-propeller-och-elektronik-motorb%C3%A5tar/14407-s%C3%A4kringsdosa Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Geir Hansen Svart 22.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2014 Takk.. da skal jeg finne en hensiktsmessig sikringsholder, sto ikke noe om de er trege sikringer eller ikke.. men det merker man fort.. største problemet var om man setter inn feil styrke. ryker den etter bytte setter man bare inn en treg sikring Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.