Sørlandet2 Startet 22.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2014 Kikker på båt i segmentet stor Daycruiser, med toalett. Ser på Askeladden. Noen med gode/dårlige erfaringer med båt og motor? Sitér dette innlegget Link to post
wabby Svart 22.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2014 Kjenner ikke til båten, men motoren. Etter en liten dårlig start (selger holdt tilbake informasjon), og noen reparasjoner, så er jeg meget fornøyd. Hvis du ikke har anledning til å prøvekjøre båten, eller høre på motoren, så kan du gjerne se på min... Selv om det er en helt annen båt. Jeg har en 99 mod Mercruiser 4.2D. Når min var inne på verkstedet så anbefalte verkstedet at sjøvannet ble tatt igjennom en skroggjennomføring og ikke drevet, da de trengte mye kjøling. Dette ble utført og driftstemperaturen min er fin og lav. :) Sitér dette innlegget Link to post
wabby Svart 22.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2014 Ser nå forresten at det er en noe nyere båt og motor enn hva jeg har, så ikke helt det samme. Men meget fin båt, og selv har jeg god erfaring med motoren så langt. Og som mange sier her på forumet, er deler og service på disse motorene overkommelige :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.