trulsant Startet 22.Juli.2014 Del på Facebook Startet 22.Juli.2014 Jeg har ett behov for å kunne solskjerme deler av båten når "mini" skal sove, og på en terrasse hadde en parasoll eller ett solseil vært tingen. På 17 fot skjærgårdsjeep er det ikke like enkelt. For en tid tilbake husker jeg Jula hadde noe greier som en bitimi-topp eller hva det heter, men det ser det ut som de ikke har lenger. Jeg ser for meg noe en kan feste på rekken på båten, event med en støttesnor eller noe, og som enkelt legges sammen når en ikke har behovet for solskjerming. Eller kanskje spenne opp ett tau fra styrekonsollen og frem i baugen og legge ett solseil over...men da blir det lav høyde... Noen som har noe gode ideer? Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 22.Juli.2014 Del på Facebook Svart 22.Juli.2014 (redigert) Hei. Joda jula har slikt fremdeles http://www.jula.no/batkalesje-650420 Redigert 22.Juli.2014 av HansT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 22.Juli.2014 Del på Facebook Svart 22.Juli.2014 vi bruker en stor ikea-paraply. har kabin også som hun sover i, men når hun er ute lenge er det greit med litt skjerming.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
trulsant Svart 23.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2014 Hvordan fester du denne? Binder den bare fast, eller har du noe festeklips etc? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 23.Juli.2014 Del på Facebook Svart 23.Juli.2014 (redigert) Vi bruker den bare når vi ligger i ro, så støtter den bare opp mot noe. Men det finnes helt sikkert bedre løsninger.. Har tenkt tanken å stripse den fast også.. Den er stor til paraply og være.. Redigert 23.Juli.2014 av glalaks (see edit history) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.