Roger og Olina Startet 24.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2014 Hei folkens. Oppdaterte kartplotteren i dag og det er 3 innstillinger jeg ikke husker. Dette er: Deviasjon Lat Deviasjon Lon Tid.. er det -2 det skal stå her? Sitér dette innlegget Link to post
TasleT Svart 24.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2014 Tiden blir vel +2 i forhold til UTC (GMT). Altså når kl er 12:00 UTC er den i Norge 14:00. I den grad Tid i dette tilfellet er i forhold til UTC. Sitér dette innlegget http://www.tore.aasli.no Link to post
Roger og Olina Svart 24.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2014 Akkurat.. Takk for det Tasle T Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2014 Uten å kjenne plotteren, vil jeg tro at du skal sette deviasjon til null så lenge du har satt MAG.Var. til auto. Men vil du ha vind til knop, og ikke heller m/s? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Roger og Olina Svart 24.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2014 Det har du rett i Lars H. Skal sette det på m/s Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.