Larsen82 Startet 25.Juli.2014 Del på Facebook Startet 25.Juli.2014 Kjørte hjem fra Havstensund i morges og har nettopp fått pakket ut. Det kan se ut som om mitt GoPro kamera muligens kan ha blitt igjen under vann (!) i strandkanten på Amundholmen. Long shot, men tenkte å høre her om noen tilfeldigvis er i området og har mulighet til å ta en titt for meg. Finnerlønn tilsvarende kameraets nypris (ca. 4000). Send meg en PM, så skal jeg forklare hvor jeg tror det ligger. Sitér dette innlegget Link to post
bjornas Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Skulle inderlig hjelpe deg for vi var der for kort tid siden... Alle BP'ere bør hjelpe på en slik forespørsel. Sitér dette innlegget SRC 2010 - LE 8550 D5L 2012 D5LA 2013 LRC 2014 Link to post
Larsen82 Svart 25.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Takker for henvendelser, hyggelig at flere vil hjelpe til. Orket ikke tanken på tapte ferieminner, så jeg kjørte tilbake i morges - og fant kameraet på en halvmeters dyp, foran et nå oppspist halvt blåskjell.. Tilbake i Tønsberg igjen nå. Ikke så fint utpå i dag som det var da vi kjørte hjem i går - da var det helt flatt vann, ikke en krusning! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.