Ole-Bergen Startet 25.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2014 Hei Jeg har en Volvo Penta TMD 96B1 i båten min. Motoren fungerer ypperlig, men jeg går nå på kun en termostat. I Termostathuset er det plass til to stk, med litt forskjellig åpne temp. Jeg har hørt med merkeforhandlere i både Bergen og på Østlandet, men ingen kan hjelpe meg. Er det noen her inne som vet om noen som gjerne kan ha? Mvh Ole-Jørgen Sitér dette innlegget Med Vennlig Hilsen Ole-Jørgen Link to post
Cedric Svart 13.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2024 Kjære Ole, dessverre snakker jeg ikke norsk, og denne teksten er oversatt med Google, tilgi eventuelle feil: Jeg ser etter reservedeler eller en komplett Volvo Penta TMD 96 B1 motor. Har du en idé om hvilken adresse jeg kan bruke? Takk for hjelpen og vennlig hilsen, Cedric PS: Du kan også nå meg på mail på cedricebener.com Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 13.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2024 Ole-Bergen skrev On 25.7.2014 at 9.18: Jeg har hørt med merkeforhandlere i både Bergen og på Østlandet, men ingen kan hjelpe meg. Mulig den har utgått men hvis du spør om å få delenummer er det bare å google nummeret Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.