bjornas Startet 25.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2014 Hei, jeg trenger innspill til feste av solcellepanel fra dette kompetente forum. Jeg har en radarmast som kunne egne seg for innfesting av panelet, i relativt standard tykkelse. Jeg trenger tips til hvordan jeg kan feste panelbraketten til radarmasten. Pratet med Seatronic i dag og de anbefalte en eller annen form for "kryssfeste", men de hadde selv ikke en slik brakett med 90 grader bend i klampen til masten og klampen til selve festebraketten for solcellepanelet. Jeg ser at spørsmålet mitt er litt kronglete formulert, beklager det, men ser ikke helt for meg hva løsningen skal være. Men det må da være mulig å finne en eller annen mekkeløsning på dette? Sitér dette innlegget SRC 2010 - LE 8550 D5L 2012 D5LA 2013 LRC 2014 Link to post
Guest Avmønstret# Svart 25.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2014 Billedsøk på utenlandsk hos Google vil gi svært mange ideer. Sitér dette innlegget Link to post
TasleT Svart 25.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2014 Fant "tusen" bilder på Google med "sun panel sailboat pictures" Sitér dette innlegget http://www.tore.aasli.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.