bav28s Startet 25.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2014 Jeg har en 2011-modell båt, med anchorlift ankervinsj og fjernkontroll. Nå har fjernkontrollen til ankervinsjen begynt å fuske. Jeg har byttet batteri i den, så det er ikke feilen. Den virker fint på ned/frislipp, og den stopper frislippet om jeg trykker på oppknappen. Men nå får jeg den sjelden til å trekke opp ankeret.. Om jeg starter vinsjen fra "ledningsbryter" ved førerposisjon, og overtar med fjernkontrollen mens vinsjen går, så virker den. Den virker også som normalt innimellom... Er det noen som har tips til feilsøking? Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 25.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2014 På min så røyk loddingen på antennen på fjernkontrollrelet, det ga litt pussige utslsg på når den ville gå opp og ned. Relet var "helstøpt" men jeg skar av toppen forsiktig og loddet den lille ledninsstumpen som er antenne så fungerte alt igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.