oivindg Startet 25.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2014 (redigert) Jeg sitter med mobilen og prøver å finne noe informasjon om dieselkvalitet og priser i Sandefjord, uten hell. Jeg så ei pumpe på Framnæs på vei innover. Er det noen som vet om kvalitet på dieselen der er bra, og hva prisen er? Eventuelt andre alternativer i nærheten av Sandefjord. Redigert 25.Juli.2014 av oivindg (see edit history) Sitér dette innlegget Øivind Link to post
JLE Svart 25.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2014 Dieselen på Framnæs er etter min erfaring god. Det finnes også en marina inne i "hesteskoen" nordvest i havnebassenget. Der er også dieselkvaliteten ok etter min erfaring. Prisene har jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 26.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2014 Takk. Jeg får svinge innom Framnæs og toppe tankene før jeg går til Strömstad. Sitér dette innlegget Øivind Link to post
oivindg Svart 29.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2014 Prisen på Framnæs var 12.19, og dieselen så klar og fin ut. Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.