Jump to content

Overføre Navionics kart fra Iphoneapp til Ipadapp?

nordan family 27

Recommended Posts

Har kjøpt en Navionics iphone app. Virker greit til jollekjøringa. Har lastet inn samme app og kart til Ipaden, men det er ikke like imponerende. Har lastet inn ipad app også, men der har jeg jo ikke kartene. Kan jeg får de allerede kjøpte kartene fra iphone appen på ipaden over til den appen som er optimalisert for ipaden? Eller må jeg kjøpe på nytt?

Eget kart må kjøpes for hver app/ brikke.

Dataene som wp, track, ruter og annet kan synkes automatisk mellom enehetene du har.

Snart også mellom plotter og pad/ phone, Oppgradering av kartbrikke som kan oppdateres i plotteren med wifi (nyere raymarine) er på plass allerede (platinum/ pluss).

Sonarloggene synker jeg ukentlig.

Gleder meg til ruter, track og wp kommer :-)

Mvh. SAP

Hvis du opprinnelig har kjøpt appen til iPhone og kobler opp enny/brukt-nullstilt Pad til dinkonto overføres alle apper du har kjøpt til iPhone til iPad via din brukerkonto. Tror iPaden får unike Pad apps - slik var det i hvertfall før.

Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... :yesnod:

Ja men på min Pad 2 fikk jeg Pad apps gratis når de var tilgjengelige.

Det som har endret seg er at hele Navionics appen er endret (Kjøpt opp av Garmin bla) og at en vel måtte kjøpe kartene på ny eller oppdatere de, Når det er gjort tror jeg at de er tilgjengelig i Pad apps gratis. Sjekk uansett.

Morsom detalj på nyeste iPo versjon. Kart/Sonardata:

bilde

Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... :yesnod:

Har full pakke for Europa på pad og phone. Eldre apper. Europe HD og Denmark HD. Problemet er at de ikke oppdateres etter at Boating appen kom og hadde dårlig kartvisning endel steder (lite/ manglende dybdeinfo bl,a).

Kjøpte så Boating appen og Skagerrak (før sammenslåingen selvfølgelig). Mye bedre på de stedene de andre var dårlige.

Greide selvfølgelig og kjøpe Plus til Boating appen 3 dager før alle fikk det gratis. Tror jeg dropper lottoen en stund, hehe.

Mvh. SAP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...