Mastiff Startet 26.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2014 Jeg kjøpte meg nylig fire vestlandsteiner på OK Marine. Den ene ble stjålet den første uka, de tre andre bruker jeg. De ga nok opp etter å ha trukket den ene, de er tunge som f... Men med teinehaler går det ypperlig! Problemt er at krabbene også har trappet opp kampen, som dere ser under her. Tydelig at de har funnet ut at det er på tide å forsvare seg! Men jeg kan dessverre ikke gi Putin skylden, det var jeg selv som utstyrte den med våpen, ved et uhell... Men den får sin straff! Nå går den i dødscella, og henrettelsen er planlagt til i ettermidag! Sitér dette innlegget Link to post
freelander2002 Svart 26.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2014 Krabber er aliens, husk å ha på aluminiumfolie hatten så de ikke tar over tankene dine :P Sitér dette innlegget Polar 17 Bowrider Prototype Skibsplast 660 TDI 2.8 Gi meg et fast punkt, og jeg skal flytte jorden !! Arkimedes Link to post
Søringen Svart 26.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2014 Denne her ser ut til å ha misforstått litt, tror den at den er med i Ninja Turtles? Teinehaleren fungerer greit ja? Ikke fått montert min, må bygges opp litt på topp av flytetank pga oppstikkende kant. Får mekke til noe når tilbake på jobb, får se om lager et feste som også skrues i dørken. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 26.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2014 Freelander, jeg spiser romvesener! Iallfall i kveld... ;) Søringen, i motsetning til turtles vant den ikke kampen! Jeg brukte en kraftig aluvinkel for å forsterke der jeg festet den. Funker ypperlig, og det er en drøm å ta opp teinene nå! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.