Tskjei Svart 16.August.2014 Del på Facebook Svart 16.August.2014 Stig Å: Da er det veldig sannsynlig at det er svinghjulskåpelageret. Da må drev av og motor ut. Sitér dette innlegget Link to post
Stig Å. Svart 17.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2014 Stig Å: Da er det veldig sannsynlig at det er svinghjulskåpelageret. Da må drev av og motor ut. Å hvis det er den som er gåen bør jeg vel ikke bruke båten? Sitér dette innlegget Link to post
Tskjei Svart 17.August.2014 Del på Facebook Svart 17.August.2014 Da hadde jeg ikke ville brukt båten nei.kan bli full skjærings plutselig. Sitér dette innlegget Link to post
Stig Å. Svart 17.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2014 ¤%¤% har jo nettopp kjøpt båten :( Jaja det va den sommeren (det som er igjen av den hehe) Sitér dette innlegget Link to post
zainka Svart 18.Mars.2015 Del på Facebook Svart 18.Mars.2015 Hei Vet ikke hvordan det gikk med deg og dine motorproblemer men det ser ut som om jeg har løst mine. Oppdaget at endeplaten på eksosmanifoilen på min B20 var heller dårlig. Så det ikke med det første men i det jeg skrapte borti det med ett skrujern så oppdaget jeg at godset var veldig tynt og det var ikke noen problem med å stikke skrujernet igjennom. Med andre ord så var endeplaten så rustet fra innsiden at vannet hadde fri aksess til eksosen. Helt sikkert ikke bra i det hele tatt med fare for vanninntrenging i sylinder og olje. Burde kanskje ha sett det på eksosen at den blir veldig hvit når det er vanndamp i den, men siden eksosen slippes ut under vannlinjen så er det vel ikke så rart at jeg ikke så det alikavel. Nå starter og går den veldig fint. Jeg valgte å kjøpe ny org. endeplate med pakning og nye bolter fra Kristiansand båt og motor. Kostet rundt 6-700 kroner om jeg minnest riktig, men har du rette stål og maskineri så lager du endeplaten selv og kjøper kun pakningen. Sitér dette innlegget Vidar Vidnes Fishes live in the sea, as men do a-land; the great ones eat up the little ones. William Shakespeare Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.