Gleden 2 Startet 27.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 27.Juli.2014 Hei.kjøpte meg en lasse 15 med vindskjerm. men viste seg et dette ikke er båten for meg,båten er ny lakket utvendig i år, og kalesje er ikke i bra stand.hvor mye tror derre jeg får for den vis jeg selger den nå?Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 27.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2014 Det er nok mer respons om du legger den på Finn ? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Gleden 2 Svart 27.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2014 ja men er ikke sikker på vilken pris jeg skal legge det ut til Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 27.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2014 Hva med samme pris som du kjøpte den for nå nettop? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Gleden 2 Svart 27.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2014 ja men kjøpte den med støre motor enn det jeg hadde låv til og kjøre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.