Jump to content

Gamle båtprodukter, duger de fortsatt?


jorhei

Recommended Posts

Har tilgang på noen få båtprodukter som har gått ut på dato og lurer på om de har samme funksjon selv om de er utgått på dato. Produktene det gjelder er sikaflx 291 og et jordslag middel.

Ville dere brukte dette?

Har gått ut for et par måneder siden men er uåpnet?

Redigert av jorhei (see edit history)

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

For et par år siden var jeg innom Fische Fritid i Trondheim. De er alltid hjelpsomme, og bistår med det meste. Jeg skulle handle groehindrende "bunnstoff" for drev.

 

De hadde noen og tyve bokser av et fabrikat jeg ikke husker navnet på stående i en "gis bort"-reol, fordi datoen hadde gått ut med over et halvt år. Egentlig var det ikke mer enn to bokser pr kunde, men som de sa: "Vi har jo ingen kontroll på hvor mange ganger folk kommer inn og forsyner seg, så ta så mye du vil."

 

Påfølgende sesong smurte jeg drevet. Null groe. I fjor smurte jeg drev og skrog, og fortsatt ingen groe. Og jeg har fortsatt nok igjen til å smøre båt pluss drev i år også...

 

Jeg ville ikke hatt noen betenkeligheter med å bruke det du nevner her.

 

Edit:

For ordens skyld: Jeg tok bare 6 bokser...

Redigert av SkipperMorse (see edit history)

baatplassen.no

Din kommunistiske hjemmehavn på nettet!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...