spiir Startet 28.Juli.2014 Del på Facebook Startet 28.Juli.2014 I sommerens hete har jeg greid å knekke av 1 av 3 håndtak (snart 2) på clutch-hjul mutter(?) på min Vetus Tiger vinsj, når jeg har lagt ut anker. Noen som vet om hvor jeg kan få tak i en tilsvarende clutch-hjul mutter? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 28.Juli.2014 Del på Facebook Svart 28.Juli.2014 UNIVA er norsk representant/importør for Vetus. Vetus Tiger ankervinsj er den samme som Lofrans Tigres ankervinsj. Norsk importør for Lofrans er Progress Ingeniørfirma. Deler kan vel også bestilles direkte fra Lofrans Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
spiir Svart 28.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2014 Takk . Har hvert i kontakt med Progress Ingeniørfirma. De bestiller delen for meg, så jeg kan hente den her i Tønsberg. Det tar 2 uker.... Da er det bare å vente... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.