Jump to content

trenger hjelp til slep av båt fra Stavanger til Stord

jrr1969

Recommended Posts

Har en scand Classic 25 med total havarert motor. trenger frakte denne hjem til Tysnes/stord gjerne fått noen og slepe meg hvis de skal den veien det vil nok gjerne ta 5-7 t extra ved slep.og koste rundt 1000-1500 extra i diesel. Men jeg er villig og bet 3-4000,- for jobben slik at de som hjelper skal tjene litt på dette om noen kan hjelpe.jeg kan rette meg tidsmessig til når som helst.holder alt av nødvendig utstyr som tau ol.

:yesnod::wink: da har jeg endelig fått båten hjem og kan få begynt og fixe motoren :ghost: igjen(må nok totaloverhales)og at jeg fikk båten så kjapt og greit hjem er takket vere Svein OH :saint: her på forumet,han ringte meg 1-2 t etter tråden jeg la ut og ba :pray: om hjelp,og møtte opp i Hommersåk lørdagen, han slepte meg hele veien fra Hommersåk til Flatråker på Tysnes,det er langt,og ville knapt ha noe for dieselen siden han skulle den veien sa han,slike trivelige folk treffer man ikke hver dag. han og familien kom extra fra sandnes til Hommersåk og hentet meg lørdags formiddag og vi brukte 8-9timer på turen,noe jeg synes var kjapt,jeg hadde reknet med 12t+. og helt perfekt slep :thumbsup: uten et eneste problem,den karen(Svein OH :saint: )hadde både kjørt og slept båt før :yesnod: , dette var helt proft. kan ikke få takket Svein OH :saint: m familie nok fo hjelpen. tusen takk. :yesnod::yesnod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...