Jump to content

trenger hjelp til slep av båt fra Stavanger til Stord

jrr1969

Recommended Posts

Har en scand Classic 25 med total havarert motor. trenger frakte denne hjem til Tysnes/stord gjerne fått noen og slepe meg hvis de skal den veien det vil nok gjerne ta 5-7 t extra ved slep.og koste rundt 1000-1500 extra i diesel. Men jeg er villig og bet 3-4000,- for jobben slik at de som hjelper skal tjene litt på dette om noen kan hjelpe.jeg kan rette meg tidsmessig til når som helst.holder alt av nødvendig utstyr som tau ol.

Hei geir, Tusen Takk for kjapp respons.ja hadde vert topp om det hadde latt seg gjøre. Har akkurat lagt ut tråden her så vil gi det noen dager og se om noen skal den veien., hadde jo vert enklest om noen skal samme vei uansett. Men om eg ikke har fått hjelp innen en uke eller så, hadde det vert kjempefint om jeg kunne kontakte deg.

Har en scand Classic 25 med total havarert motor. trenger frakte denne hjem til Tysnes/stord gjerne fått noen og slepe meg hvis de skal den veien det vil nok gjerne ta 5-7 t extra ved slep.og koste rundt 1000-1500 extra i diesel. Men jeg er villig og bet 3-4000,- for jobben slik at de som hjelper skal tjene litt på dette om noen kan hjelpe.jeg kan rette meg tidsmessig til når som helst.holder alt av nødvendig utstyr som tau ol.

Da har eg hatt ute tråden om slepe hjelp fra Stavanger til stord i 3-4 t.og allerede fått hjelp. Nå ringte en av de andre medlemmene i : båtplassen.no ,til meg og kan ordne dette for meg om noen dager. DETTE ER BARE STRÅLENDE. :) :) Da får jeg båten hjem. Det er jaggu gøy og vere med i et nettforum som er en plass den folk kan vere så hjelpsom med hverandre.Takker alle som har svart og prøvd og hjelpe meg. Mvh Jim Rune Reiten.

Ja da er jeg på vei til Stavanger og videre til Hommersåk for og gjøre båten klar for slep hjem til Tysnes. Vi starter ikke før i morgen med slepe turen men skal iallfall ned i kveld og gjøre klart få ladet batteriene på båten natta over for det går vel noen timer kjekt og ha lanterner og vindusviskere m.m kjekt og få båten heim det er sikkert.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...