Jump to content

Divinycell i Bergen/omegn


sumo

Recommended Posts

ARHA plast i nordåsdalen (rett ved Byggmakker Paal Kahrs) har slikt. OK priser og grei service. Må imidlertid kjøpe hele plater dersom du ikke er heldig å kommer en dag de har kapp. (sjeldent).

 

Selv benyttet jeg ARNA plast i industrihuset Arna til mine innkjøp sist sommer. Utrolig hyggelige folk og serdeles service. Og best av alt; prisene. Dette er gutta som driver produksjon og ikke primært salg. Slenger du innom er det lett å få en kopp kaffi, hyggelig prat og ikke minst alt du har bruk for av materialer til glassfiberarbeid. Anbefales på det varmeste.

Oso

Link to post
Share on other sites

Selv benyttet jeg ARNA plast i industrihuset Arna til mine innkjøp sist sommer. Utrolig hyggelige folk og serdeles service. Og best av alt; prisene.

<{POST_SNAPBACK}>

Selfølgelig, rimelig sløvt å ikke tenke på dem - har kjøpt det jeg trenger av polyester etc der gjennom flere år! Takk for påminningen

 

Takk for tilbudet fra deg også Eysteind, men det blir dessverre litt for langt unna når jeg trenger det i morgen (i dag)

Redigert av sumo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...